خدمات
فرانچایز یا نشان سپاری تجاری شکل کسبوکار ارتباط کاریاست که یکی از طرفین به طرف دیگر اجازه میدهد، مدل مشابهی از سیستم تثبیت شدهی کسب وکارش را در عوض امتیازی مشخص شبیهسازی و استفاده کند.
برخی فرانچایز را یک مدل بازاریابی تلقی می کنند در حالی که فرانچایز در واقع یکی از مدل های توسعه است که در آن، یک کسب و کار موفق و بالغ که سیستم های کسب و کار آن قابل انتقال است به عنوان نشان سپار (franchisor) تمام یا قسمتی از دانش، برند، مالکیت معنوی و سیستم های خود را برای فروش محصولات و خدمات با نام تجاری خود، در اختیار نشان پذیر (franchisee) قرار میدهد و در ازای آن مبالغی به صورت ثابت در ابتدا و درصدی از درآمد را دریافت می کند.
خدمات

دیجیتال مارکتینگ
- مدیریت یا ایجاد و مدیریت صفحه اینستاگرام
- مدیریت یا ایجاد و مدیریت حساب کاربری و یا کانال در شبکه های مرتبط
- تدوین برنامه زمانبندی تهیه و انتشار محتوا
……

خدمات

زیرساخت های کسب و کار
- زیرساخت های ارتباطی
- مدیریت زنجیره تامین
- وب سایت
- فروشگاه اینترنتی
- باشگاه مشتریان
- استقرار CRM، XRM، ….
- ….

تحقیقات بازار

پایش و بهبود
- طراحی روش جمع آوری داده مطابق شاخص های عملکردی (KPI) تعریف شده در برنامه
- جمع آوری و آنالیزم داده ها
- تهیه خروجی های متنی و گرافیکی
- ارائه راهکارهای اصلاح و بهبود
